Sunday 23 June 2013

Pemain yang baharu dibeli

Malam tadi aku belek-belek aku punya telefon tangan dan tergerak untuk melayari laman web berkenaan pasukan kegemaraan aku, wahal aku sebenarnya ingin melihat keputusan perlawanan antara Lions vs Harimau Selatan yang berkesudahan seri 1-1. Beginilah nasib orang tidak memiliki Astro tidak dapat melihat siaran langsung. Sambil aku meniliti keputusan penuh perlawanan tersebut terpandang aku tentang berita yang baru aku terima di mana pasukan Liverpool telah membeli dan mendapatkan tandatangan seorang pemain remaja yan berusia 20 tahun dari Sepanyol. Apa yang aku perasan pada kali ini BR agak agerasif dalam pembelian pemain dan pemain yang dibeli adalah pemain yang mudah dan tidak berapa glomur tetapi berbakat.




Semoga pembelian ini berbaloi dan dapat membantu Liverpool mencapai sasaran untuk musim ini sekurang-kurangnya mendapat tempat ke 4 bagi melayakan Liverpool bermain di pentas Champion League kerana bak kata rakan dan musuh aku Champions League tidak berseri tanpa Liverpool. Buat musuh-musuh Liverpool kita akan bertembung di  Champions League bagi musim akan datang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...