Saturday 15 June 2013

Baju Bola Liverpool

Aku nak bercerita sedikit tentang baju bola pasukan kegemaran aku iaitu Liverpool, ramai yang menbincangkan keadaan kesemua baju-baju tersebut. Bagi pandangan aku kesemua baju bole Liverpool kali ini sungguh menarik perhatian kepada yang suka ataupun kepada mereka yang tidak berapa suka terutama sekali mereka yang tidak berapa nak minat dengan Liverpool. Aku akan paparkan beberapa helai baju bola Liverpool untuk musim 2013/2014. 

Satu 

Baju Tuan Rumah



Baju tetap berwarna merah, warna rasmi The Reds, yang menjadi iguan semua pasukan lain, bagi aku tradisi Liverpool berwarna merah yang menarik melambangkan keberanian dan pewira serta melambangkan semangat Liverpool untuk musim akan datang ini. Aku rasa tidak perlu dipertikaikan lagi tentang kehebatan baju Liverpool ini kerana kita akan merasai semangat wira yang membara bak bara api yang meyala.

Dua

Baju Di Tempat Lawan



Secara peribadi aku meminati baju bola Liverpool ini kerana ia direka khas lain dari yang lain, walaupun ramai yang menghentam rekaan baju ini aku tetap berpuashati dan bagi aku ini lah Liverpool lain dari yang lain dan ia memberi makna yang mendalam bagi perjalanan Liverpool di musiim akan datang. Putih yang suci, barisan merah yang menjadi jalan keberanian, hitam itu menawan dan corak yang menarik setiap pemerhati samada yang suka atau yang benci. 

Ketiga

Baju Yang Ketiga


Wow! bagi aku sememangnya aku akan membeli baju ini sebelum aku membeli baju yang lain kerana ia sememangnya berbeza dangan baju-baju yang lain. Aku yakin orang akan lebih mudah mengenali orang yang memakai baju ini sudah pasti peminat setia Liverpool.

Kesimpulan jika kita peminat yang setia dan kita sememangnya pengemar dengan pasukan kita, usahlah kita sentiasa memandang negetif dengan apa yang mereka hasilkan. Bukan mudah mereka utnuk mencipta sesuatu dan bukan senang mereka untuk memuaskan hati semua pihak. Good Liverpool teruskan perjuangan  agar musim akan datang ini akan memberi satu keputusan yang lebih baik dari sekarang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...