Sunday 8 May 2011

Dari kereta ke exora...

Aku ingin berkongsi sedikit kenderaan yang aku miliki dari dahulu sehingga sekarang. Aku berbangga menjadi anak Malaysia kerana aku masih lagi mengekalkan kereta tempatan untuk keggunaan seharian aku.

Inilah jenis kereta pertama aku berwarna putih dan banyak kenangan serta pergorbanan yang telah dicurahkan oleh kereta ini untuk diriku dan keluarga aku terutama kepada ibu bapa aku. Sehingga ke hari ini aku masih teringatkan kereta ni, last berita yang aku dengar kereta ni berada sekitar Melaka atau N9 dan telah diguna pakai oleh sesorang.


Kereta kedua yang aku pakai adalah jenis Wira Sedan 1.3 berwarna putih dan sehingga ke hari ini aku masih memakainya kerana aku sayang kat kereta ini terlalu banyak kenangan dan pergorbanan yang dia telah berikan kepada aku.


Kini.... ia mengubah segalanya............


Walaupun ini adalah impian aku... dan aku tak akan berputus asa ... aku akan berusaha...... Just wait and see!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...