Wednesday 4 May 2011

For u library....

Hari ini aku try buat satu modul khas program motivasi library dengan pelajar UPSR. First time aku buat untuk jabatan aku kerana selama aku berkecimpung di dalam dunia ni, banyak modul yang aku buat untuk jabatan lain, so aku kena try buat yang terbaik untuk library aku.

Fuh! memang aku tunggu saat ni, sebab memang lama dah aku nantikan nak berbakti kat jabatan sendiri.. ya le sampai bila asyik nak berbakti di tempat orang. Bak kata pepatah Hujan emas di negeri orang, Hujan batu di negeri sendiri, lebih baik hujan batu kena batu pun tak sakit daripada dihujani emas membuat kita lemas.

Aku dok tengah fikir ni, boleh ke modul aku diterima ya?... ahaa aku mesti cuba yang terbaik dan aku yakin jika aku buat ikhlas dan tiada niat sampingan pasti Allah akan menolong aku.

So jangan melengah lagi baik aku cuba try yang terbaik dan bentangkan kat mereka yang bertanggunjawab untuk menelainya, kalau diterima Alhamdulliah jika tidak bukan rezeki aku dan aku akan terus mencuba lagi dan lagi dan lagi keranan perjuangan tak selesai sehingga ke titisan darah yang terakhir... fulamak! macam nak pergi perang dia punya semangat.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...