Sunday 8 May 2011

Motor Impian!

Motor pertama yang aku beli adalah jenis di bawah ini. Motor yang palin aku suka dan kagumi kerana ketahanan dan kelasakannya. Pengalaman aku yang tidak dapat aku lupakan adalah sewaktu aku terjatuh ke dalam parit bersama motor aku ni. Oleh kerana itu aku tidak jual motor aku ni walaupun aku telah menambah sebikik lagi motor. Kau memang hebat........

Desakan hidup membaut aku menambah satu lagi motor, kali ini aku membeli motor yang lebih lagenda lagi. Boleh tahan kelasakan dan kehebatannya memang lagenda. Aku dah lama pakai pun masih boleh bertahan lagi sehingga ke hari ini. Kaulah Lagenda .....


Impian aku aadalah untuk memiliki motor yang begini. Aku tak tahu kenapa aku minat sangat kat motor jenis ni mungkin ia ada bersangkut paut dengan jiwa aku. aku tak tahu bila aku akan dapat motor jenis ni. Aku yakin satu hari nanti aku akan dapat memilikinya juga kerana bagi aku tiada yang mustahil di dunia jika kita memohon kepada Allah dan tidak berpersangka buruk kepadaNya.

The Dream come True!!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...