Wednesday 12 June 2013

Fuh pening jugak nk isi markah bebudak ni, tak pernah aku rasa macam hari ini, penuh tanggunjawab aku dibuatnya. Apa boleh buat dah kerja kau so dengan ikhlasnya aku kena buat bersungguh-sungguh dan penuh keikhlasan kerana ini adalah kerja yang akan dipersoalkan oleh Allah di akhirat kelak. Markah ini juga adalah hak mereka yang telah bersungguh-sungguh untuk mendapatkanya. Kalau aku tersalah isi pasti mereka kecewa dan akan mempersoalkan kewibawaan aku. Rasanya payah juga semester ini aku nak isi markah ini, banyak pulak dia punya keresahan, takut tidak menepati piawai yang diberi. Markah aku dah isi cuma belum final lagi sebab aku nak lihat dan nilai balik disebalik ketepatan dan kelayakan setiap orang berkenaan dengan markah yang dia orang dapat ni. Fuh selamat menjalankan tugas dengan penuh tanggunjawab.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...