Tuesday 25 June 2013

Pemain baru lagi

Seorang lagi pemain baru masuk ke pasukan Liverpool dan ia adalah pemain kedua dari Spain untuk musim perpindahan kali ini dibeli oleh Liverpool. Liverpool tetap liverpool membeli pemain yang bukan dari kalangan mereka yang sudah gah di persada dunia bolasepak.  "IAGO ASPAS SAH MILIK LIVERPOOL" salah satu tajuk berita yang aku baca. Namanya jarang aku dengar dan kalau tidak silap setelah Liverpool sibuk nak membelinya baru aku mengenali pemain ini itu pun melalui YouTube. Aku tetap berfikiran positif tentang BR dan Liverpool tentang pembelian pemain baru ini kerana bagi aku mereka sahaja yang faham dan mempunyai rancangan demi kemajuan pasukan Liverpool.

"The 25-year-old played across the front line and recorded 12 goals and 11 assists from 34 La Liga appearances last season as Celta Vigo finished one point above the relegation zone. Aspas also netted 23 times in the Segunda Division the previous year when the club won promotion to the Spanish top flight." Sumbar : http://www.goal.com/en-my/news/3890/england/2013/06/24/4071024/liverpool-was-always-my-first-choice-says-iago-aspas



Harapan aku dan semua peminat Liverpool sudah pastia agar ia mendatangkan impak yang baik dan seterusnya membantu Liverpool FC mencapai sesuatu yang lebih baik dari musim yang lepas. Selamat datang ke Liverpool dan teruskan perjuangan agar Liverpool FC menuju kecemerlangan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...