Monday 13 June 2011

Tugasan satu dah selesai...

Malam Sabtu yang lalu 11 Jun 2011, satu program telah aku jalankan untuk memenuhi hasrat pengerusi masjid aku yang baharu. Walaupun serba ringkas, yang lebih penting matlamat tercapai walaupun tidak keseluruhannya. Banyak perkara yang telah diluahkan oleh orang-orang tertentu yang selama ini dipendam di dalam hati, cuma aku sahaja yang tidak dapat peluang untuk meluahkan apa yang terbuku kerana tugas aku ditukar pada saat akhir, dia orang macam dah tahu lak aku punya luahan, tak apa bagi aku Allah maha mengetahui ada hikamh disebaliknya. Malam tadi aku ditanya lagi oleh pengerusi tentang perancangan untuk mengadakan mesyuarat AJK pulak. Aku on aje kerana ini mungkin peluang aku yang kedua, semoga Allah akan memberi aku kesempatan untuk melahirkan apa yang terbuku di hati selama ini. Dalam perancangan hari Rabu malam Khamis ini akan diadakan mesyuaratnya dan aku ditugaskan untuk membuat surat panggilan mesyuarat semua AJK Masjid. Hari ini aku akan cuba siapkan dan malam ini juga aku cuba edarkan kepada mereka yang terlibat, so jumpa di sana........ akan bermulalah tugasan ke dua.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...