Wednesday 8 June 2011

Esok dah nak tiba...

8 Jun 2011 bermakna hanya tinggal 1 hari lagi untuk aku mendaftarkan diri aku ke satu tempat yang aku telah impikan selama ini, semoga semunnya akan dipermudahkan olehNya. Jam 4 petang aku masih kat ofis lagi so aku ambil le sikit masa untuk mencoretkan perasaan aku hari ini betapa gelisah melanda di dalam diri ini, wow sungguh hebat getaran diri ini melanda kerana semuanya 1st time aku akan harungi... kwang2 klu aku kongsi tentu korang tak percaya semuanya 1st time aku lalui esok

1st time aku memandu jauh bersama keluarga ke Shah Alam ...
1st time aku akan mendaftar diri ke sebuah IPT yang aku sendiri tidak menduga...
1st time aku akan menjadi pelajar IPT walaupun dah berusia..
1st time aku akan mengharungi jalan Kota ibu negara yang aku gentar..
1st time aku akan memandu seorang walaupun ada Abah aku disebelah...
1st time aku akan ............................................................

Segala-galanya 1st time bagi aku ......... Semoga aku akan dipermudahkan olehNya......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...