Wednesday, 8 June 2011

Pusing-pusing.....

Arrrrgggggg!!!....... hari sudah 7 Jun hari Selasa, aku masih macam ni lagi terasa semakin gementar dan mengigil kesejukan takut atau kesejukan gembira hanya Allah yang mengetahui. Fikran kau sebenarnya dah kurang karuan kerana banyak perkara yang aku fikirkan, semakin hari semakin aku terasa debarannya....Uhhhhhh!!! aku betul-betul suka bercampur curiga dengan apa yang aku lakukan ini.... Ishhhhhh!!! apahal lak aku ni semakin dekat semakin gelisah lak macam nak nikah satu lagi lak... bukanya aku nak nikah lagi ni kan nak belajo... cekop je le dah berani buat berani le tanggung ... kalau tak rugi le aku punya duit dah bayo tu ... yurangnya RM1k lebih tu.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...