Thursday 6 December 2012

Bakar oh buger bakar!!




Alhamdulillah.. akhirnya malam tadi aku dapat makan burger bakar yang dok sebok diperkatakan oleh rakan-rakan aku di tempat kerja. Aku menikmatinya bersama dengan anak-anak aku yang sememangnya telah aku beritahu supaya menunggu sehingga aku sampai ke rumah, walaupun pada kebiasaanya mereka semua dah tidur. Apa yang dapat aku katakana memang sedap dan menawan selera aku dan anak-anak aku yang begitu suka menikmatinya dan tidak sia-sia aku membelinya.

Burger ni sememangnya menarik dengan aduan dagingnya yang lebih tebal dan lebih terasa isinya serta disaluti bahan-bahan lain yang menjadikan rasanya begitu ketara sekali, ditambah dengan sos yang begitu terasa ke tekak. Kolestrol mungkin berkurangan kerana dagingnya yang dibakar menyebabkan ia mengurangkan lemak. Ia sememangnya berpatutan dengan harga dan namanya sehingga aku difahamkan biasanya orang akan beratur menunggu giliran untuk menikmati burger ini. Puas aku apabila telah dapat merasainya, baru aku boleh berkongsi dengan orang tentang kesedapan burger bakar generasi baru burger kerana selama ini dan mengikut pengalaman aku yang pernah menjual burger, belum pernah aku mendengar burger Bakar. Apa-apa hal pon aku bagi 4/5 bintang untuk burger bakar ini, nice work and nice cook.


2 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

hsi.. bang tak ajak pun makan burger bakar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...