Thursday 6 December 2012

Burger bakar vs Durian




Selesai aku makan burger bakar, kopek pula durian atas permintaan anak dan isteri. Apa yang aku dapat kongsikan sedap mana pun burger bakar tidak dapat menandingi kelazatan durian kerana apabila sahaja isi durian itu melalui tekak ini terus memadam rasa nikmat burger bakar tersebut.


Burger bakar sedap durian pula lazat, bukan sahaja dari segi rasanya bahkan dari baunya sahaja sudah boleh menyebabkan orang terpesona dengan kelazatannya. Walaupun hanya 2 biji untuk malam ini kepuasan jelas terpancar di muka aku dan anak serta isteri aku. Raja buah gelaran yang diberi semamangnya tepat, kelazatanya menghapuskan kesedapan burger bakar, untuk ini aku terpaksa mengakui durian tetap nombor 1 (9/10)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...