Friday 7 December 2012

Undinese vs Liverpool



Ayam Tambatan
Pagi aku dok menonton perlawanan Undinese vs Liverpool, saja sememangnya aku akan terjaga setiap kali ada perlawanan yang membabitkan team kegemaran aku iaitu Liverpool. Kali ini Liverpool perlu menang kerana perlawanan pertama antara mereka tidak memihak kepada Liverpool. Sudah tentu aku ingin melihat Liverpool menang pada pagi bagi memberi peluang kepada Liverpool untuk meneruskan kemaraanya ke slot kalah mati.
Harap-harap dapat buat terus pagi ini

Sudah 20minit berlalu, aku tidak senang duduk kerana Liverpool masih belum dapat menjaringkan gol, malah Liverpool pula yang banyak diserang dengan percubaan yang bahaya oleh pasukan Undinese.Akhirnya pada minit 21 Liverpool dapat menjaringkan gol oleh Jordan Henderson dan perlu berhati-hati kerana perlawanan masih panjang dan usah berulang persitiwa lalu mendahului dan akhirnya kecundang. Teruskan usaha Liverpool pergi untuk kemenangan.

Gol Kau!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...