Tuesday 11 October 2011

Kenapa aku begini?....

Terasa pulak kelainan pada diri aku ini, dahulu aku rasa tidak macam ni, kenapa ek?. Zaman yang dah berubah atau aku yang telah berubah? atau memang sudah menjadi biasa semakin kita dimamah usia semangkin kita akan berubah daripada semua perkara dan yang paling aku takuti adalah perubahan aku dari segi ibadah aku, takut berubah ke arah yang kurang menyenangkan. Aku sendiri rasakan betapa kau kekadang sensitif dan mudah terasa hati dan kekadang aku rasa seperti orang yang baharu dengan semangat membara dan kekadang aku rasa seperti aku ni sudah tiada apa keistimewaan lagi dan kekadang aku rasa cepat naik angin dan kekadang aku rasa macam nak cepat marah dan kekadang aku rasa cool aje dan kekadang aku rasa macam tidak berkeyakinan dan kekadang aku rasa macam aku ni dah tak lama lagi. Macam-macam yang aku rasai sekarang ni kenapa ek?.. aku pun tidak boleh menberi jawapan.... kat mana aku nak cari jawapannya, aku pun tak tahu macam mana aku boleh terperangkap di dalam situasi ini. Apa yang penting aku mesti teruskan hidup ini, perjalanan masih jauh dan aku pun tidak tahu apa yang ada di hadapan so aku mesti teruskan dan reda menghadapi apa sahaja kerana selagi ada nyawa di badan maka aku masih bergelar hamba kepadaNya... dan dengan ikhlas hati aku mesti sentiasa bersyukur dengan apa yang telah diberikan olehNya kerana hanya Dia yang tahu apa yang terbaik untuk diriku.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...