Tuesday 11 October 2011

Apa yang patut?

Hujung minggu ni aku dipelawa oleh kawan aku untuk menyertai program di suatu daerah yang agak jauh juga dari rumah aku. Lama rasanya aku sudah tidak mengikuti program ini. Beberapa minggu yang lepas aku ditinggalkan oleh mereka atas alasan sudah cukup orang dan kali ini aku dipelawa atas alasan aku pun tak tahu. Aku rasa berat malas nak menyertai kerana aku rasa lain macam je perasaan ini tidak seperti selalu yang begitu bersemangat tatapi kali ini aku bagaikan tiada rasa apa-apa. Modul yang selalu aku beriya-iya buat sehingga ke hari ini aku tidak mula lagi, mungkin disebabkan aku rasa kurang senang modul aku yang buat tetapi ada yang seringkali mengomplennya. Kalau aku fikirkan ia adalah satu teguran membina kot tahlah aku pun tak tahu, malas nak fikir. Apa yang aku keliru dengan diri aku adalah patutkah aku berdiam diri atau aku mesti pergi bersama-sama dengan kawan-kawan seperjuangan aku ini?.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...