Monday, 10 October 2011

Fikiran Celaru lah pulak..

Malam ini aku diserang ketidakcelaruan fikiran aha ha ha!!!. Tahle kenapa lak kau tetiba je terasa bahang kepala otak ini. Biasale kelemahan manusia pasti ada yang lemahnya.. aku rasa macam ada sesuatu yang tak beres dan perlu aku luahkan kepada sesorang untuk meredakan kegusaran kepala kau ni. Adakah ini kerana aku nak makan Sup Kambing tapi malas nak pergi atau kerana sesuatu yang aku rasa aku seperti .................. hanya Allah yang maha mengetahui. Aku bukannya apa cuma sekadar terasa juga bila kita dah diberi kepercayan dan tanggunjawab dan belum apa-apa lagi, belum buat lagi sudah dikomplen atau diberikan garis panduan yang aku rasa tidak bebas untuk aku melontarkan idea yang ikhlas dari hati aku ni. Aku rasa ini lah yang menyebabkan aku macam malas je nak join selagi ada orang yang terasa diri dia lebih baik dari orang lain. Apa yang perlu dilakukan adalah lebih baik aku mendiamkan diri dan tidak payah join so tidak lah aku terasa seperti orang bodoh.Tahlah malas pulak aku nak layan benda ni ... fikir positif, think positif.... persangka baik..... jangan buruk sangka....... ha ha ha ha ha!!!!!!!!!........ biarlah ia berlalu... jangan di desak lagi fikiran... aha  ha ha ha !!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...