Saturday 22 March 2014

Hari ini punya cerita

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Dan Penyayang

Hari sabtu aku dah berada di tempat aku berkerja, sememangnya pada hari ini aku kena berkerja mengantikan sahabat aku yang tidak dapat hadir. Tak le aku rasa seronok pon rasa malas pona ada rasa boring pun ada, macam-macam lak perasaan hari ini. Kalau ikutkan hati malas nak kerja tapi semangat lak aku nak datang kerja sebab aku dah lama tidak kerja cuti-cuti macam ini. Patutlah aku semangat gila, rupanya ada kerja yang aku tidak siapkan lagi. Bersyukur aku sebab aku kuat untuk datang kerja hari ini dan akhirnya aku dapat jugak siapkan kerja aku. Apa yang dapat aku kongsikan adalah setiap sesuatu ada hikmahnya dan kita perlu bersiap sedia untuk menghadapi sesuatu yang mendatang tanpa diduga.~hariyooossss....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...