Saturday 3 November 2012

Belum menang lagi

 

LIVERPOOL

Kelab bola sepak kegemaraan aku yang telah aku sokong dari tahun 1986 lagi dan sehingga kini aku masih lagi setia menyokong kelab bola sepak berpangkalan di Anfield, England. Walaupun sejak beberapa musim ini yang penuh sejarah mengalami zaman yang dikatakan oleh sesetengah pendapat zaman kejatuhan atau kemalapan tetapi di hati aku masih lagi setia menyokong kelab tersebut. Ramai rakan-rakan aku yang cuba mempengaruhi aku untuk meninggalkan kelab Liverpool dan berpaling arah kepada kelab-kelab lain yang lebih berjaya tetapi ia tidak dapat mematahkan semangat aku untuk menyokong kelab Liverpool. begitu kuat dan hebatnya daya penarik Liverpool kepada aku, bak kata pepatah "Tidak lapok dek hujan dan tidak lekang dek panas". Walau beribu yang hadir kau tetap di hati aku. Teruskan perjuangan sehingga berjaya dan aku yakin kejayaan itu akan diperolehi oleh LIVERPOOL dan akan melekat secara berterusan. Good Luck Liverpool.... Have a nice day!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...