Friday 22 July 2011

Seruan jihad...

Jam pukul 9.44 pagi, aku sedang membuat persiapan dan semakan akhir.untuk berkampung di Masjid Jamek Sungai Abong, Muar sehingga 24 Julai 2011, seperti biasa aku dan rakan-rakan aku akan menjalankan tanggunjawab kami sebagai orang yang dijemput untuk menjalankan program Kem Motivasi Anak Soleh anjuran Masjid tersebut. Ini adalah kali pertama kami menjalankan program di bawah anjuran pihak masjid. Bersyukur kepadaNya persiapan modul nampaknya telah tersedia rapi di pen drive dan kepala otak aku ini. Aku berharap semoga Allah akan memberi pertolongan agar dipermudahkan segalanya sepanjang kami berada di sana. Ya Allah berilah kami kekuatan dan keazaman serta berilah kami panduan dan kekuatan iman dan takwa bagi kami menjayakan program ini kerana ini adalah salah satu tanggunjawab kami sebagai khalifah di muka bumi ini untuk berbakti dan meneruskan perjuangan rasulMu bagi mempertabatkan Islam di mukabumi ini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...