Wednesday 8 February 2012

Salam....
Hari pertama berkerja setelah 4 hari bercuti.... wow! itulah yang dapat aku gambarkan perasanan bila kaki aku melangkah masuk ke Ofis aku yang luas ni. Rasa kekok pulak macam tak biasa lah pulak. Pada mulanya aku pon macam dah malas nak bangun pegi ke kerja hari ni, rasa berat lak setelah sekian lama duduk kat rumah bersama keluarga. Wow! kali kedua aku mengembirakan diri aku sendiri untuk memberi semangat kepada aku untuk tidak merasa boasan dengan kerja hari ini dan aku rasa mungkin aku akan seronok sampai waktu balik, kalau tidak teruk nanti aku. Wow! sekali lagi aku berasa bertuah pertarungan aku dengan sahabat baik aku hari ni memihak kepada aku, kalu tidak sayik dia sahaja yang menang, hari ini aku buktikan kepada dia, langit tidak selalu cerah .. ha! ha! ha!.. dan Wow! aku yang ke berapa ni ek aku pon tak tahu, aku merasa seronok kerana aku pon tak tahu kenapa aku sudah berasa happy sahaja bila dah masuk saat kali ni, mood kerja aku mungkin dah nak kembali normal ha! ha! ha!..............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...